Skolen:

Nørholm skole er en etsporet skole fra børnehaveklasse til 6. klasse. Vi har yderligere tilknyttet et specialtilbud "Gårdskolen" som modtager elever der har haft deres problemer med at gå i skole andre steder.

Andre tilbud:
Vi har et kor, "SkoKikor" for 4. kl. til 6. kl., i samarbejde med kirken. Herudover har vi masser af frivillig musikundervisning samt billedskole og de fleste år også et eller to dramahold.

Faciliteter:

Skole, DUS og Børnehave er bygget sammen således, at vores skole er delt i 3 "afdelinger" med værksteder og pædagogisk servicecenter placeret centralt i midten. 0.-3. kl. har hjemme i den nyeste bygning mens 4.-6. kl. har hjemme i den ældste del. Vi har fælles personalefaciliteter for alle ansatte, disse er placeret centralt på skolen.

Vores specialklasse, Gårdskolen, har til huse på en nærliggende privatejet gård.

Vi har en aftale med Sønderholm Skole om at bruge deres hal til idrætsundervisning.

Der er masser af udendørs plads rundt om skolen med legeplads, skolegård (asfalt er godt at tegne på og sjippe på m.m.), og en god lille boldbane. Arealerne bruges flittigt af alle børn på kryds og tværs af aldersgrupper.

Skolefakta:

Læs mere om centrale tal om Nørholm Skole på Uddannelsesstatistiks hjemmeside.